I love Milano

 
I lördags (en vecka sen) åkte vi till Milano igen.. Dags för mer inköp till min pojkväns butik! Vi stannade till tisdag så det blev en kort men välbehövlig visit. Vi passade på att ta hela söndagen fri bara till att gå runt på stan, äta gott och koppla av. Sen de andra två dagarna var fullspäckade med jobb.
 
Vi har hittat mycket fint som levereras i nästa vecka. Även lite till min butik också.
 
Jag ser att det fortfarande är många som klickar in sig här... Jag ska försöka bättra mig nu! Det har bara varit väldigt, väldigt mycket nu sista tiden som har gjort att jag helt enkelt inte har haft ork eller tid när jag väl varit ledig.
 
Här är några bilder från helgen,
 
 
Vår favoritrestaurang Nobile som ligger på Corso Buenos Aires. Nära tunnelbanan Porta Venezia.
 
 
Vi åt både lunch och middag här.. Supergod mat och bra priser!!
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0