Beachclub


Några bilder från när vi hade avslutningsfest för Saga som ska sluta i slutet på April. Vi var på Beachclub på Gröningen. Där kommer jag garanterat spendera fler kvällar i sommar! Känns nästan som att man är utomlands... Precis vi havet och stor uteterass med stora parasoll. Plus i kanten för supergod mat.


Sanna, Sofie, Saga, Jag, Elina och Martina

Sanna, Sofie, Saga och Stina alla anställda börjar på S, konstigt va!!

Jag och Elina

Ledig lördag! Idag åkte vi ner till butike...

img_7725 (MMS)

Ledig lördag! Idag åkte vi ner till butikerna vid stängning och kollade på Spring Time. Blir verkligen imponerad av dem som springer! 1:an sprang 1 mil på 30 min... Det är inte dåligt!  Sen åkte vi iallafall till Väla och kollade in nya Zara. Men jag handlade dock ett linne på Mango istället :-) Det är kul att handla på lite andra ställen ibland!


Spenderar kvällen i butiken och plockar up...

img_8439 (MMS)

Spenderar kvällen i butiken och plockar upp alla nya varor som kommit från Italien! Älskar allt... Det kommer nog ta några timmar till här innan vi är klara. Hänger om, prisar allt och gör butiken som ny igen :)!


Nu är det heeelt fullproppat med kläder......

img_3146 (MMS)

Nu är det heeelt fullproppat med kläder..... Men det fortsätter endå trilla in varor nästan varje vecka! Igår fick jag massor med fina saker som jag längtat efter från både Staff & Isay. Jag ska försöka ta lite bilder på plagg i morgon och lägga ut.


RSS 2.0