God morgon


Nu har jag varit väldigt dålig på att skiva här, men jag har bara haft så mycket annat omkring mig nu. Igår var var det vår sista idolkväll! Vi, Louise, Emelie och Natahlie och jag har följt idol mer eller mindre hela säsongen. Nästan varje fredag har vi varit hemma hos en av oss och hejjat! Men igår blev vi mest bara arga och frustrerade. Det som Alexsander Bard gör är ju bara personangrepp. Man säger inte så i en final.. Vi tyckte såå synd om Robin. Så när Amanda sjöng vinnarlåten bytade vi kanal, haha!

I dag är det lördag och det betyder att jag är ledig! Jag ska iväg och försöka hitta en gran och sen ska vi pynta den ikväll. Har längtat efter att ha en julgran i min första lägenhet. Sen ska jag baka en pepparkaksdeg inför i morgon. Jag har min farmors gamla recept som är det bästa!

Mina fina tjejer hemma hos mig igår♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0