Lite tråkig nu


Det har varit lite mycket nu med butiken och även här hemma. Allting ska alltid komma samtidigt. Både med pappersjobb, planeringar, inventeringar, och sen tvättider, städning och matlagning. Men det är kul när man har många bollar i luften samtidigt. Det gäller bara att sova och äta bra så blir allt mycket lättare. Förlåt att jag varit lite tråkig de senaste dagarna, men så blir det ibland!
Ikväll har jag skickat ut erbjudande till alla kunder inför julskyltningen på söndag. 30% rabatt på valfri vara!
Sen får ni inte glömma hålla utkik efter adventsjulklappen på söndag ;)

Tänkte även skriva ihop ett inlägg om vad man ska tänka på om man ska starta eget, eller starta en egen butik som kommer upp senare. 




Kommentarer
Postat av: Egzona

Jag är en tjej som älskar just kläder.har sen läääääääänge i mitt liv drömt om vara antagligen designer eller ägare till klädsbutik. Undrar om du har några tips och hur man ska gå till väga ibörjan. Med lokaler, kläder, kostnader? Är så himla glad för de att de blir som en klump i magen att jag inte har börjat än. Är rädd att kärleken till detta är för högt eller de e kanske bara bra. Tror på mig själv och intressent att hålla butiken i liv. Tacksam för svar.

2011-12-02 @ 02:33:34
URL: http://esmajli.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är mer än nöjd med västen!

Så fint du har slagit in båda paketen, helt otroligt. Tack så jättemycket. :-D

2011-12-02 @ 12:59:05
URL: http://camillale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0