Lucia


Igår kväll efter jobb var vi hemma hos Frank och Helene och hade det mysigt. Åt hemmabakade bullar och drack glögg.
Denna veckan är fullspäckad. Idag efter jobb ska jag hem och städa undan allt efter i söndags. Jag sov hos Davve inatt så jag har inte hunnit vara hemma. Sen ska papperna vara inlämnade för November innan veckan är slut... Till helgen blir det på fredag julklappsleken med Frank och Helene och sen julbord med Egoo och Fröken Ethel på Madame på lördag och hem till Sabrina & Dennis på söndag för att planera nyår! Sen nästa helg är det julafton, herregud alltså.. Hur ska man hinna allt? Jag har inte ens köpt en enda julklapp................



Vår lilla gran ♥ förlåt för lite dålig bildkvalité.


Kommentarer
Postat av: Helene

Glöm inte Madam M på onsdag!!! Ses!! kramis

2011-12-13 @ 20:01:56
Postat av: Lotta

Vilken fiiiin gran, så söt.

Du är inte ensam om att ha alla klappar kvar, det har jag med.

Men vi hinner Caroline, visst undrar man om tiden faktiskt går fortare, jag tycker också att den bara rullar på.



Ha det så bra, kram L8

2011-12-14 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0