På väg till jobb

Förlåååååt.. Jag la aldrig upp någon tävling i söndags. Men jag har verkligen inte haft tid. Det har varit så
mycket nu med allt att datorn har blivit drabbad.. Jag har inte ens orkat ha den igång. Men det ska bli bättring!

Vi har haft julbord med Egoo & Fröken Ethel, vi har varit hos mig med Fam. Sörensen, jag har jobbat, handlat julklappar, och ja en hel del annat.. Ibland hinner man helt enkelt inte med!

Men eftersom tävlingen inte blev av så tänkte jag att jag lottar ut 2 saker till helgen! Så det blir två vinnare :)

En liten bild på mina pepparkakor jag gjorde i veckan.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Min Lilla Tos, Ar det verkligen Farmors resept? Isafall maste du skicka nagra till Bangkok...Har kopt pepparkakor pa burk smakar urk! Nae, man kan ata dom men Farmors glommer man aldrig, eller hur?



Kram Pappa

2011-12-22 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0