Mellandagsrea


Det har varit så mycket nu med REAN i butiken och allt.. Jag tror ingen kan förstå vilken press det är och hur mycket jobb det är.. Speciellt när det är din egen butik. Allt som ska organiseras, man ska tänka, man ska kämpa för ett mål i budgeten och allt annat runtomkring. Från att vi öppnade kl 09.00 på annandagen var det helt fullt till 16.00. Vi fick stå två i kassan vid vissa tillfällen och hela butiken flög haha. Det låg kläder på golvet, på bordet var det en stor hög som alla rotade i och allt var ett enda stort KAOS. När man är mitt i allt det så känner man inte hur trött man är för adrenalinet är på högsta nivån.

Men tack o lov så blev det en lyckad rea! Jag nådde mitt mål och jag hade jätte bra försäljning. Men jag har varit så trött att jag inte ens har öppnat min dator, inte kollat mina mail, ingenting. Jag har absolut inte orkat! Jag somnade på soffan halv 8 i måndags, sov sen 14 timmar. Slut som artist kan man säga.
Så det är anledningen till hur segt det är här.. Jag lovar att jag ska bli bättre nu! Snart börjar alla vårsaker trilla in och mässorna för HÖST/VINTER 2012 närmar sig.

Här är några försenade bilder från min julafton. Hade det jätte mysigt med de närmaste ♥

Julstämning hemma hos min morbror och hans fru

Busfröna Zache & Zixten i väntan på tomten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0