Ledig!


Idag slutade jag kl 13:00. Det är något av det bästa med att ha eget, kunna bestämma själv när man vill ta ledigt! Om det finns personal som kan jobba vill säga :)

Jag har lagat mat, och nu ska jag dammsuga och plocka undan lite småsaker som ligger här och där. Efter det blir det pappersjobb som ska vara inlämnat i morgon förmiddag till revisorn..

Hade ett bra samtal idag också som gjorde mig 5grr piggare än vad jag var innan :D men jag kan inte säga något ännu.. Men förhoppningsvis snart!



'


Kommentarer
Postat av: Maria Tidlund, 297

Trött på alla tråkiga kollegie- och anteckningsblock som säljs i butikerna? Brukar du bläddra runt i dina fullkladdade block utan att hitta det du söker? Välkommen till oss, vi har lösningen! Smarta och snygga anteckningsblock – och inga produkter över hundralappen! Perfekt till dig eller som julklappar!

2011-11-29 @ 21:33:59
URL: http://tvahundranittiosju.blogspot.com
Postat av: veronica

Jättefin blogg du har :) jag gillar den verkligen.

2011-12-02 @ 23:48:34
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0