Svar på några frågor


 

Vart ligger din butik?

Den ligger i Helsingborg, i Skåne.


 

Hur gammal är du?

Jag är 23!


 

Hade du kunnat dela med dig av några tips på hur man går tillväga för att öppna en egen butik?

Absolut, jag hade kunnat skriva ett inlägg om lite vad man ska tänka på och vad som behövs osv..


 

När är nästa VIP-kväll?

Det är för kunderna som skriver in sig i vår mailbok eller gillar oss på Facebook. Jag kan inte säga exakt datum men någon gång i Mars-April..


 

Kan man beställa kläder från din butik här på bloggen eller på nätet?

Det är inte helt omöjligt om det finns något ni skulle vilja ha som ni ser, isåfall kan ni skicka iväg ett mail till [email protected] och fråga om den finns i din storlek.

Men ibland tar jag bilder på inköpen och då kommer inte dem sakerna förens 6 månader efter. Men lägger jag upp något där det står NYHET så finns den i butiken :)


 

Vilket typsnitt är det på texten Inspire i inlägget om Liebeskind?

Jag vet faktiskt inte.. har gjort collaget på polyvore.com. Så du kan prova gå in där och skriva in Inspire i sökfältet.





Kommentarer
Postat av: Lilian som bor i USA

Imponerande att du bara är 23 och har en egen butik! Det gillar jag! /Lilian

2011-11-24 @ 04:59:43
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Haha, jag bor ju i Helsingborg men jag tror aldrig att jag har varit inne i din butik! Vad heter den? Ska till stan på lördag så då får man väl passa på att kika in! :)

2011-11-24 @ 09:05:51
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Matilda Larsson

Hej!



Hittade din blogg via blogg.se, tycker du är superduktig så jag har twittrat om dig! kolla in vår Twitter på www.pixboom.com



Kram

Matilda Larsson

2011-11-24 @ 10:10:40
URL: http://blog.pixboom.com/
Postat av: Adisa

Har hittat till den perfekta bloggen för mig!! =) Jag har länge funderat på att jag ska öppna egen butik så det hade varit jätteintressant om du ville skriva mer om hur man går till väga och allt viktigt man går igenom! =) Kommer följa din blogg framöver. =)

2011-11-24 @ 11:14:19
URL: http://fashionwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0