Modevisning


Här är lite bilder från Visningen på Bilhuset förra veckan,

Mitt bord,

Jag och Saga,

Stället som jag hade med mig,

Stina och Saga,

Louise och Emelie kom också förbi,

Natahlie som går för Egoo,


Filippa som går andra rundan för Egoo.

Blev inte så bra bilder från själva visningen, men Nöjesnytt tog bättre bilder som vi kommer att få sen.

Idag blir en lugn dag, ska maila lite nu på eftermiddagen, lägga några beställningar till Affari, Lise Sandahl och sen skicka in några reklamationer.



Kommentarer
Postat av: ANNA

Åh vad roligt med engen butik, det har jag alltid drömt om! Ser ut som du har himla fina kläder där...

2011-11-23 @ 09:04:35
URL: http://aazl.blogg.se/
Postat av: Design & Stuff

snygga kläder, gillar naturfärgerna väldigt mycket :) sägs ju att en kreatörs verk representerar vem personen är... stämmer det på dig eller? :)

2011-11-23 @ 10:20:11
URL: http://designnstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0