Smyckeförvaring

Nu börjar modeveckan i Köpenhamn närma sig. Så vi bokade hotell i veckan så vi fick rum på vårt favvohotell! Blir bara en natt eftersom vi har lärt oss någorlunda bra nu hur vi ska gå och är lite mer effektiva än i början. Sen blir det liebeskinds showroom på söndagen. Vi ska stanna mellan 4-5 februari lördag till söndag!

Här är en liten bild på min lilla samling av smyckesförvaring som jag fått ärva av min farmor.. Det är min farmors mamma som haft dem när hon var ung. Nu ska jag bara lägga i mina smycken som jag använder mest.

Tycker det är kul med gamla saker som går vidare i generation till generation. Det blir så mycket mer än bara smyckesaskar. Och sen är det min favoritparfym Burberry Brit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0