Vi har haft fullt upp sen vi landade här i...

img_9829 (MMS)

Vi har haft fullt upp sen vi landade här i Milano igår förmiddag. Idag har vi kollat på lite olika klädmärken och gått runder lite i stan. I morgon ska vi till Micam mässan och till ZERO's showroom. Jag älskar att vara här!! Har ju bott i Milano under 2008 när jag pluggade mode & textil design. Så det är mycket känslor och minnen överallt. Hoppas allt är bra med er, ska se om jag kan fixa internet till datorn i morgon så bjuder jag på lite mer bilder. Puss <3


Kommentarer
Postat av: E

Hej! Jag hade tänkt boka en weekend i Milano till sommaren. Hur gör du när du åker ner dit? Flyg, boende, transfer etc etc. Och vad får man inte missa att se? :) Vore kul om du kunde ägna ett inlägg åt det. KRAM!

2012-03-05 @ 19:15:18
Postat av: Caroline

Hej E,



Absolut. Jag har precis kommit hem så i morgon tänkte jag börja dela med mig utav resan. Jag kan också tipsa lite om ställen man ska gå till osv. Kram på dig!

2012-03-07 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0