ALBUM

 
Jag har valt ut en hel del bilder som jag ska framkalla och sätta in i fotoalbum.
Vi gick upp redan 06:30 för att vi var tvungna att flytta bilen. Så ville ingen av oss göra det och då bestämde
vi att båda får gå upp! haha...
Det är svårt att välja vilka man ska framkalla, man har ju flera tusen bilder... Men det är så kul att ha och ta fram istället för att bläddra igenom alla bilder på datorn där hälften är dåliga. 
 
 Några bilder från sist vi var i Italien, i början på september.
 
 
 
 
 
Någon gång vill jag flytta tillbaka hit, jag älskar allt med det landet! 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline None

Hoppas du får en fin dag ❤ Följ gärna mitt liv i Los angeles som mode-student

2012-09-22 @ 05:13:24
URL: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0