GOLD

 
 
Jag brukar inte köpa så mycket kläder i andra butiker längre eftersom det känns onödigt när man har tillgång till två butiker. Det bästa är också om jag har kläder på mig som är från butiken när jag jobbar. Oftast när jag har något på mig som samtidigt finns i lager brukar det sälja slut ganska snabbt. Eftersom den bästa reklamen är när man kan se plagget på!
 
Men problemet är att jag inte alltid kan ta nya plagg, dels för jag behöver sälja så mycket som möjligt och dels för då skulle jag ha lägenheten full av kläder... Det går helt enkelt inte. Jag brukar oftast ha minst ett plagg på mig och då gör det inte så mycket om det är från förra kollektionen eller om det är något plagg som är slut, huvudsaken att det kommer från butiken. 
 
Däremot jackor, väskor, smycken, byxor, skor osv älskar jag att kolla efter på nätet och i andra butiker. Jag köper inte in så mycket utav det så därför känns det mer okej. Det roligaste som finns är att hitta nya hemsidor, helst från utlandet, med nya ovanliga märken som man aldrig hört talas om.
 
Två snygga jackor och ett armband, vet inte vad det är med mig men jag älskar helt plötligt allt med guld detaljer... Det är så fint!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SYSTRARNA Q

sd

2012-09-16 @ 17:11:23
URL: http://systrarnaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0