LÖRDAGSBRUNCH


Har precis kommit hem från en god Brunch på Madame och efter det en tripp till Väla med Amanda. Vi hann prova igenom ungefär halva Zara innan vi fick springa till bilen för min morfar skulle komma. Kom hem med ett par svarta byxor och en svart fest topp. 
 
Nu ska jag sätta mig med pappers jobb! Veckan som kommer är fullspäckad.
 
♥ Hämta ut pass
♥ Gå till Banken
♥ Inköp på onsdag (inte i butiken)
♥ VIP-kväll i butikerna på torsdagkväll
♥ Frisören
♥ Myskväll hos mig på tisdag med Terese som kommit hem från Oslo och Sabrina.
♥ Sen en hemlis som jag inte kan skriva ut, men det får ni se! 
 
 
 
Kom på när jag nästan hade ätit upp att jag skulle ta en bild ha ha, därav denna "halvätna" bilden...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0